Ugrás a fő tartalomhoz
BioTechUSA Súgóközpontjának kezdőlapja
  • Kérelem beküldése
  • Bejelentkezés
  • Bejelentkezés
  • Kérelem beküldése
  1. BioTechUSA
  2. 🛒 Rendelések
  3. Rendelések, kuponok

Rendelések, kuponok

  • Van maximális rendelési érték?
  • Felhasználhatom-e utólag a kuponomat egy leadott rendelésemre?
  • Megszakított fizetés - az összeg nem vonódott le, akkor új rendelés leadása szükséges?
  • Megszakított fizetés - az összeg levonódott, de nem kaptam visszaigazolást a rendeléséről?
  • Visszaküldésért/Újra kézbesítésért, sikertelen kézbesítéskor, kell-e fizetnem?
  • Szükségem van ügyfélfiókra, ha vásárolni szeretnék?
  • Mi történik a rendelésem leadását követően?
  • Hogyan tudok megbizonyosodni arról, hogy a rendelésemet helyesen adtam le?
  • Vásárlási utalványok
  • Már leadtam a rendelésem, de rossz címet/telefonszámot adtam meg, módosítanám. Mit tegyek?
  • Már leadtam a rendelésem, de szeretnék még beletenni egy vagy több terméket. Mit tegyek? / Hogyan módosíthatom a rendelésem?
  • Hogyan tudom lemondani a rendelést? / Hogyan törölhetem a rendelésem?
  • Hogyan tudom beváltani a kedvezmény kuponomat?
  • Hogyan tudok online rendelni?
  • Panaszkezelés