Rendelések, kuponok
- Van maximális rendelési érték?
- Felhasználhatom-e utólag a kuponomat egy leadott rendelésemre?
- Megszakított fizetés - az összeg nem vonódott le, akkor új rendelés leadása szükséges?
- Megszakított fizetés - az összeg levonódott, de nem kaptam visszaigazolást a rendeléséről?
- Visszaküldésért/Újra kézbesítésért, sikertelen kézbesítéskor, kell-e fizetnem?
- Szükségem van ügyfélfiókra, ha vásárolni szeretnék?
- Mi történik a rendelésem leadását követően?
- Hogyan tudok megbizonyosodni arról, hogy a rendelésemet helyesen adtam le?
- Vásárlási utalványok
- Már leadtam a rendelésem, de rossz címet/telefonszámot adtam meg, módosítanám. Mit tegyek?
- Már leadtam a rendelésem, de szeretnék még beletenni egy vagy több terméket. Mit tegyek? / Hogyan módosíthatom a rendelésem?
- Hogyan tudom lemondani a rendelést? / Hogyan törölhetem a rendelésem?
- Hogyan tudom beváltani a kedvezmény kuponomat?
- Hogyan tudok online rendelni?